Followers

Sunday 30 October 2011

aku dan hidup aku..

orang buat blog, aku pon nak buat blog jugak lah!
sebetulnye, aku bukan ade mase sgt nk menulis blog, banyak lg keje lain yang aku boleh buat.
tp orang semakin ke depan, xikut nanti tak terkejar plak aku nanti. nk lari laju2, cepat plak mengah!
jadi, utk post yg pertama, baik aku ucapkan salam kat semua.
especially kat dia ni yg membuatkan aku rase nk berblogging semula. berblogging semula? ok len kali citer.

sape aku? aku ni, sorang budak kampung je.
skrg ni hidup merantau kat tempat orang mencari rezeki.. (dalam Malaysia jek!)
bak kate Jamal Abdillah;
" dari desa ku merantau, ku memburu cita2.."
cenggitu la aku ni gamaknye. nk buat mcmana, dah tertulis rezeki aku buat masa skrg ni kat tempat org.

lokasi aku skrg, kat area KL. dan kawasan2 yg sewaktu dengannya.
aku tau ramai je org kat KL ni yg merantau, ape yg nk bising sgt tah. tul dak?
tp, lain org lain cternye joe! aku ade cter aku senirik, korang pon ade kan..dah la, len kali plak sambung.

Kuala Lumpor! Tunggu!



No comments:

Post a Comment