Followers

Tuesday 8 November 2011

excited + sedih + bangga

salam...
berdasarkan tajuk di atas, ketika ini aku sedang mengalami satu perasaan yang bercampur baur..
tak lama lg, gadis kesayanganku, saudari Atenyana akan di postingkan ke salah sebuah hospital di negeri Perak. Kenapa nk bercampur baur pulak kau ni..ish!
Yer la, selama ni hanya aku sorang je yang keje. So beliau sentiasa ada masa utk aku. Aku je yg xde mase utk beliau. Asik keje jek, balik pon lewat. Sikit je masa yg diluangkan utk beliau.
So bila beliau posting nanti, beliau juge akan busy. Pasti beliau akan busy. Dengar je kerjaya sebagai Pegawai Farmasi pon kita da tau maksud busy tu kan. Beliau akan lebih sibuk berbanding sebelumnye.

Tapi, dalam mase yg sama aku sgt lah excited, sebab beliau dah maju setapak lg dalam hidupnye. Aku tumpang hepi jugak lah kan..
Dan yang paling penting, saya bangga dengan awk! :)

So, aku nk ucapkan selamat maju jaya dalam karier anda wahai budak bucuk! hehe..
Sy yakin, setiap cabaran akan berjaya awk tempuh. Jangan risau okek!
Sy akan sentiase ade disisi anda, xkira susah dah senang..hiks!
(Ngan dia musti kene ckp lembut2, syg ma! ngan korang, xyah la lembut2..tul dak? hehe)

Anyway, ALL THE BEST Sayang! Love u! :D

mode: excited + sedih + bangga :D

nota kaki: aku sgtlah seorang yang gagal utk mengekspresikan perasaan aku. dan, aku adalah seorang yg tidak pandai bercerita.

2 comments: