Followers

Wednesday 2 November 2011

nak tambah kengkawan blogger weh!



uit! uit!
weh korang tak kesian kat aku ke? sikit giler aku nye kengkawan dalam arena blogging neh.
(baru start, nk follower bebanyak plak, kecoh la kau!)

heh xpe2..pelan2 kayuh bak kate org kan..
so, kalau korang pnah singgah kat blog aku ni, mesti korang prasan kan yg aku da tukar header tu sket.
aku siap ltak arrow tu weh, korang follow lah..hehe bleh kn? nanti aku follow balik okek!
mcm ni la cara para-para (bukan para-para tempat letak barang tu) blogger menambah rakan kan?

pastu lagi satu, korang scroll sampai bawah blog aku neh.
aku ade letak satu widget la, aku amek dari "Mister Linky Magical Widget" (tudia aih nama, mengancam).
function dia senang je, korang leh tinggalkan Nama & URL blog korang kat situ.
nanti aku letak la kat dalam bloglist aku tu. sian btol bloglist aku tu. ade Cik Aten sorang jek!

ok weh, tq! *wink* (buat muke penuh harapan)


No comments:

Post a Comment